2013. január 5., szombat

9. fejezet/Lily



               -Lányok nem bírom tovább. El kell mondanom valamit. -nyögtem be egy idő után.

                Amint kimondtam a szavakat nyílt az ajtó, és belépett rajta hiányzó két szobatársunk.

                -Hali!- köszöntek egyszerre. -Mit csináltok? -folytatta érdeklődve Kate.

                -Lily épp most akar valami fontosat elmondani. -válaszolt Vic.

                -Tényleg? Akkor mondd!- mondta Ash.

                -Szóval, emlékeztek, mikor a múltkor prefi gyűlésen voltam?

                Asht kivéve mindenki bólogatott.

                -A szünet előtt két nappal lesz egy karácsonyi bál.

                -Úristeeen!-üvöltötte Vic vidáman. -Úristen.-ismételte magát kissé szomorúbban.

                -Mi a baj? -kérdeztem.

                -Ki lesz a kísérőm?

                -Azért szóltam, hogy legyen időtök intézkedni, és megtalálni a megfelelő kísérőt. Bár úgy néz ki, egyikünknek nem igazán kell gondolkodnia. -mondtam, mire mindenki Ash-re nézett.

                -És még a mai konyhás jelenetről nem is tudtok. -mondta Kate.

                -Mi történt? -kérdeztem.

                -Nem nagy dolog. Csak annyi, hogy lekéstük a kaját. -szólt Ash.

                -A Tekergők is. -szólt Vic.

                -Így van. És vajon kikkel találkoztunk a konyhában? -tette fel a kérdést Kate.

                -Jaaa -szóltunk egyszerre.

                -Akkor mi is történt?-kérdeztem.

                -Amikor Kate és Sirius veszekedni kezdtek, fogtam magam és beültem Remus mellé.

                -És miről beszéltetek? -érdeklődtem tovább.

                -Siriusról és Kate-ről. Hogy mi is az oka a vitájuknak. - vallotta be.

                ...

                Miután kellően beavattuk Asht a részletekbe, úgy döntöttünk, hogy kimegyünk. Mindenki a szekrényéhez lépett, és elővette a kabátot, sapkát, sálat, kesztyűt. Az én választásom egy szövetkabátra esett. sapkával, és a griffendéles sálammal. ( http://www.polyvore.com/hu/set?id=67779363 )



                A táj gyönyörű volt, mindent hó borított. Már egy jó ideje sétáltunk, amikor egy hógolyó csattanását éreztem a nyakamon, majd a többiek is kaptak egyet-egyet. Hátra fordultunk, hogy kiderítsük kik voltak a tettesek. "Nagy" meglepetésünkre a Tekergők 3/4-ével találtuk magunkat szembe. Mindegyikük arcán hatalmas vigyor volt. Igen, valamiért Remus-én is. Újabb támadásba lendültek, és mi sem voltunk restek. A harc nagyon kemény volt. Engem Potter, Ash-t Black (ezmiez?), Remus pártatlan maradt, a csajok pedig próbáltak nekünk segíteni. Sikertelenül. Míg Pottert Vic és Lina vette célba, én odaoldalaztam Remushoz, és csak ennyit súgtam neki:

                -Tiéd a pálya.

                Bólintott egyet, majd egy halk köszönömöt motyogott. Blacki-blöki rám támadt, próbáltam védekezni, de a következő pillanatban a földön találtam magam. Rajtam James Potterrel. Percekig csak néztük egymást. Ezt a "romantikus" pillanatot, egy sikítás szakította félbe (A'sszem, Ash volt), így észbe kaptam.

                -Szállj már le rólam Potter!- üvöltöttem.

                Az említett vigyorogva lekászálódott rólam, majd megszólalt:

                -Eddig úgy tűnt, nem nagyon zavar.

                -Váá! Segítsééééééééééééééég! Valakiiiiiiiiiii! -rohant Ashley, majd bebújt Remus mögé.

                -Támadás! -üvöltöttem, majd Kate-tel egyszerre lerohantuk Blacket, aki nyomban hátra esett.

                -Ágas a nőd nyomul! -nyögte ki a blöki, mire egy hógolyót nyomtam a pofájába. Megindultam Potter felé, majd hasonlóképpen őt is felborítottam.

                -Most döntsd már el kit akarsz!- ordította felém Black.

                -Csajok, szerintem menjünk fel.- szóltam, miután felálltam Potterről.

                -Hozzánk?- csillant fel Black szeme.- De hol van Ash?

                -Nyugodj meg jó kezekben van. Sokkal jobban járt, mintha veled lenne. -mondta Kate.

                -Te már csak tudod, hogy milyen velem. -a blöki ismét megszólalt.

                -Jajj, dugulj már el! -sóhajtott fel Kate és egy bal horoggal jutalmazta Blacket, a frappáns beszólásáért.

                -Mit akartok elérni, ezzel az erőszakossággal? -indult be perverz fantáziája.

                Ott hagytuk őket a fantáziavilágukkal együtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése