2013. január 2., szerda

8.fejezet/Lily

Reggel a szokásosnál korábban keltem. Sokkal korábban. Remek.
    Kimásztam az ágyból, bevonszoltam a fürdőbe, majd a tükör felé vettem az irányt. Belenéztem, és látvány sokkolt. Na szép -motyogtam magam elé. Összeszedtem magam, lezuhiztam, majd beosontam a szobánkba, majd a szekrényhez sétáltam, szép lassan. A döntésem egy zöld denevér-felsőre esett, egy sima csőfarmerra, és a kedvenc fekete csizmámra esett.  Gyorsan felvettem őket, majd leszáguldottam a klubhelyiségbe.
( http://www.polyvore.com/cgi/set?id=67654966 )
    A helyiség kongott az ürességtől -ez milyen hülye kifejezés. Ha már nincs itt senki, megteszem. Odasétáltam a bejárthoz, majd egyszer körbenéztem, hogy nem tartózkodik senki a közelemben. Nagy levegőt vettem, majd nagy lendülettel rohanni kezdtem, és rávetettem magam a kanapéra, mint oroszlán az antilopra.  (Igen, az értelmi szintem megkérdőjelezhető, nem hiába vagyok iskola első.) Ezt mindig is ki akartam próbálni, mert olyan puhaaaaa. Miután elégedetten lekászálódtam a kanapéról, feltrappoltam a lépcsőn, és ismét szobánkban kötöttem ki. Már Vic, és Lina is ébren volt. Csak Kate és Ash húzta még a lóbőrt.  Gondoltam meglepem Kate-t, ezért az ébresztési módszerem egy pohár víz volt. Amint a kis drága megérezte a jéghideg vizet magán, felordított, volna. Ugyanis új szobatársunk még csicsikált.
    -Te meg mégis mi a jó szart csinálsz?- érdeklődött kedvesen, és ordítást színlelve.
    -Nyugi, csak felköltöttelek.- mondtam mosolyogva.
    -Igazad van, most tök nyugodt vagyok.- gúnyolódott.
    -Tudtam! Csak azért keltettelek fel, hogy te is fültanúja légy egy jó hír közlésének.
    -Mi lenne az?
    -Gyere, mindjárt meglátod.- mondtam majd Ash ágyára mutattam. -Ash! -szólítottam.
    -Jó reggelt!- köszöntem levakarhatatlan vigyorral az arcomon.
    -Neked is! Mondd, minek örülsz ennyire? -kérdezte.
    ...
    Miután közöltem vele a hírt lehúztunk kajálni. Csak Vic, és Lina jött velem, mert Kate és Ash nem volt még olyan állapotban, hogy emberek közé menjen. (Tudom, kedves vagyok.)

    A Nagyterembe érve lehuppantunk szokásos helyünkre, megpakoltam a tányéromat. Raktam rá pirítóst, melyet lekvárral kentem meg. Majd a poharamba narancslevet töltöttem. Lin, és Vic is hasonlóképpen tett. 
    Szerencsénkre a Tekergőkkel csak kifele menet találkoztunk.
    -Erről lecsúsztatok. Már nincs kaja.- mondtam kárörvendő vigyorral, miközben elhaladtunk mellettük.
    -Akkor irány a konyha- hallottam még Black hangját.
    A csajokkal a könyvtárba indultunk, mert szerettem volna egy érdekes könyvet kivenni.
    Miután kivettem a könyvet visszamentünk a szobánkba, ami üres volt. Én lefeküdtem az ágyra és olvasni kezdtem. Vic, és Lina pedig beszélgettek. Mivel nem tudtam koncentrálni, így én is bekapcsolódtam a beszélgetésbe.

4 megjegyzés:

  1. Jó!!! Ash szemszögéből is, csak gondoltam mielőtt írok véleményt, ezt is elolvasom, hogy ne kelljen kétszer írni ugyan azt :) Megkérdezhetem, hogy van e bannerja az oldalnak? Kitenném a sajátomra. Nagyon jó történet, csak alig lehet rátalálni, ezért javasolnám, hogy töltsétek fel a továbbvilágra(http://fanfiction.csodaitok.hu). És akkor többen eltudnák olvasni, és 500 szó az bizti megvan, csak (ha van) a helyesírási hibákat kell javítani, és már fent van, és akkor több olvasó lenne, mert a történet maga nagyon jó, csak mint említettem az oldalra alig lehet rá találni. De ez csak egy ötlet volt. Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nincs bannerja az oldalnak. Már gondolkoztunk rajta, hogy feltöltjük valahova, de az a baj, hogy a kötőjeles dolgokkal biztosan vannak hibák. De majd próbálkozunk, vagy felkeresünk egy bétát. :D
      Örülünk, hogy továbbra is olvasod, és köszönjük a megjegyzést. :)
      A folytatás is nem sokára fent lesz. :))
      Köszi még egyszer.
      xx Ash&Kate

      Törlés
    2. Én segíthetek kijavítani a kötőjeleset, de ha feltöltitek és visszaküldik leírják a hibákat, és hogy hogyan kellett volna írni. De a www.harrypotter-raven.mindenkilapja.hu oldalra is felrakhatjátok ott nem küldik vissza hanem kijavítják. Igaz az nem fanfices oldal, de fanficek is vannak rajta fent. Pl. az enyém is ott van fent. Meg az én oldalamra is lehet felrakni fanficeket(bár eddig csak az enyém van fent) www.hp-fanocskak-oldala.gportal.hu. És ezeken kívül még egy csomó olyan van ahol kijavítják és nem küldik vissza. Remélem még mostanában kész lesz a kövi fejezet :)

      Törlés
    3. Már olvasgattam egy kicsit, és neki láttam a fejezetek javításának. Remélem sikerült, de majd kiderül, ha beküldtem. :)
      Azért köszi :)
      Ash xx

      Törlés