2012. augusztus 4., szombat

7.fejezet/Ash

Sziasztok! Itt kezdődik el a sztori Ash szemszögéből. Remélem ez is tetszeni fog nektek! Jó olvasást!
___________________________________








Helló! A nevem Ashley Montgomery. Egy 16 éves, világos barna hajú, kék szemű boszorkány lány, aki eddig a Beauxbatonsba járt, de átjöttem a Roxfortba. Hogy miért?


Mert apukám ismét új állást kapott Angliában, úgyhogy visszaköltözünk. Tíz éves koromig itt éltem, majd az előbb említett szülőm munka ajánlatot kapott Franciaországba, úgyhogy idáig ott éltünk. Remek, mondhatom. November vége van, és átmegyek egy másik iskolába. Nem mintha annyira szerettem volna az osztálytársaimat, de azért kicsit hiányozni fog. Remélem jól fogom magam itt érezni.


Holnap megyek be először úgy az iskolába, mint diákja. Aztán valahogyan beosztanak egy házba, és ott fogok tanulni. Nem izgulok, de nagyon kíváncsi vagyok.





*****


Itt vagyok a Roxfort előtt. McGalagony professzorra várok, és ahogy látom már jön is.


-Jó estét, professzor!- köszöntem illedelmesen.


-Önnek is Miss Montgomery! Jöjjön velem!- mondta, és én engedelmesen követtem. Bementünk egy nagy ajtón, ahol, ha jól számoltam, nyolc diák állt.
-Kisasszony, ezek a gyerekek, a házaik prefektusai. Kérem mutatkozzanak be Miss Montgomerynek!


-Lucius Malfoy, Mardekár.- mondta egy szőke hajú fiú.


-Bellatrix Black, Mardekár.- közölte lenézően egy sötét hajú lány.


-Mike Brown, Hollóhát.


-Sarah Hope, Hollóhát.


-Lora Sparkins, Hugrabug.


-Hugo Eagleman, Hugrabug.


-Remus Lupin, Griffendél.- mondta, egy nagyon szimpatikusnak tűnő srác. A magassága pont jó, szeme borostyán színű, haja pedig világos barna. Hoppá, lehet,hogy egy kicsit elidőztem itt?!


-Ashley Montgomery.-mutatkoztam be neki is, mint eddig mindenkinek.


- Szia Lily Evans vagyok, Griffendél.-üdvözölt egy vörös hajú, zöld szemű lány. Majd én is közöltem vele a nevemet.
-Gyertek, kísérjük be újdonsült évfolyam társukat a Nagyterembe!- adta ki a parancsot McGalagony, és azzal elindultunk befelé.





Úristen, mennyien vannak itt! Csak nyugi, ne parázz! Nem vagy ideges. Szép, egyenletesen vedd a levegőt! Mindjárt ott vagy a széknél. Ne törődj vele, hogy mindenki téged bámul!- nyugtattam magam addig, amígy egy háromlábú székig nem értem.


A professzor intett, hogy üljek le a székre. Leültem, majd a fejemre tett egy régi süveget.


-Hm...úgy látom, a Griffendélben valami tetszik.-jelenti ki a süveg olyan halkan, hogy csak én hallom. Ez olvas a gondolataimban?-Bizony, hogy olvasok. GRIFFENDÉL!- üvölti az utolsú szót.


Leveszem a sapkát, és elindulok az asztal felé. Látom, hogy Lily integet, így odamegyek hozzá. Amint leülök mellé halkan odasúg valamit.
-Vigyázz a fekete hajú sráccal! Csak egy jó tanács.- kijelentésére alig láthatóan bólintottam.- Akkor most bemutatom a többieket. Ugye Remust, és engem már ismersz. Ő itt Kate, Alice,Vic, Lina, Frank,Peter, Sirius, és James.- sorolta a neveket, és közben mutatta, hogy ki kicsoda.


-Sziasztok! Ashley Montgomery vagyok, de barátoknak csak Ash.


-Helló Ash, Sirius vagyok. Mesélj magadról! Szeretnélek közelebbről megismerni.- mondta a fekete hajú, egy "vonzó" mosollyal.


-Még nem vagyunk barátok.-mondtam a lehető legnyugodtabban.-Vadbarom.- motyogtam magamnak, de így is meghallották páran. Köztük Remus is, aki csak mosolygott rajta.


-Megbocsáss, mit mondtál?- kérdezte Sirius.


-Azt mondtam, hogy kihagyom.- füllentettem.


-Na, tényleg, mesélj magadról egy kicsit!- unszolt, a'sszem Alice.


-Oké. Akkor talán a családról mondanék pár szót, és hogy miért jöttem át ide. Szóval, anya boszorkány, apa pedig mugli. Tíz éves koromig Angliában éltem, de mivel apukám kapott egy álllás ajánlatot Franciaországban, így oda költöztünk, és így a sulit ott kezdtem, de ismét Angliába költöztünk, ezért átjöttem ide. Nincs testvérem, de van egy macskám, akit Catnek hívnak.- erre a kijelentésemre mindenki kuncogott.


-Eredeti név- mondta Remus mosolyogva.


-Tudom. Ha hiszitek, ha nem én magam találtam ki.- mondtam tettetett büszkeséggel.





-Remus, idő van!- mondta Lily miközben felállt az asztaltól, és intett Remusnak. -Ti pedig menjetek lefeküdni, mert még a végén büntetőmunkát kaptok!- jegyezte meg vigyorogva.
-Visszaélsz a hatalmaddal.- szólt James.


-Tudom, de olyan jó- mondta még mindig fülig érő szájjal.


Azzal mindannyian elindultunk. Fogalmam sincs hova. Mint később kiderült ez a hely a klubhelyiség, ahonnan a hálókörletek nyílnak. Jobbra a fiúké, balra a lányoké. Amint közölték a lányok, hogy Alice kivételével egy szobában leszek velük, nagyon megörültem. Legalább nem tök idegenekkel kell töltenem az első éjszakámat, és a többit sem. A lépcsőnél a fiúk jó éjszakát kívántak, és Sirius dobott egy jóéjt puszit (?), majd felmentek a lépcsőn. Ez normális?! Mi is felmentünk, elköszöntünk Alice-től, majd bementünk a szobánkba. Mint megtudtam, az első jobb oldali ágy az enyém. Először mentem el lezuhanyozni, majd bedöltem újdonsült ágyamba. Még hallottam, ahogyan Lily bejön, de már nem érdekelt, olyan álmos voltam. Elalvás előtt Remus járt a fejemben. Vajon mit gondol rólam? Ezen gondolkodtam, míg el nem nyomott az álom.



2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon jó történet :) Várom a folytatást. Ugyan olyan jó Ash...(ó, bocsánat ő még nem ismer engem) Ashley szemszögéből mint Lilyéből. BOLDOG ÚJ ÉVET!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Nagyon köszönjük, hogy elolvastad, és megjegyzést is írtál :) Nyugodtan lehet Ash is :))
      A folytatás egyenlőre még számunkra is rejtély, de igyekszünk. Remélem a közeljövőben sikerül is megírnunk :)) még egyszer nagyon köszönöm, és BÚÉK neked is :)) xx

      Törlés