2012. augusztus 4., szombat

2.fejezet

Bocs hogy eddig nem írtam, de nagyon zsúfolt hetem volt. Egy párbajban volt részem.
Nyugodtan sétáltam a folyosón, amikor összetalálkoztam kedvenc mardisaimmal.
Nini, itt van Lily-baba! mondta Bella.
Mi a francot akarsz Trixy? kérdeztem.
Hogy merészelsz megszólítani te felkapaszkodott kis sárvérű?! – visította Trix.
Máris mennyi mindent tanultál a te kis Voldikádtól!
Elég! Fogd be a szád! 
Miért? Mi lesz ha nem?  
Rendben, te akartad. Ma, este 11-kor a bagolyháznál megmutathatod, hogy nem csak a szád nagy – visította elképesztően magas frekvencián.
Párbaj? Veled? Semmi akadálya. Na, puszika Trixyke, este talika – kényeskedtem, majd visszaszökdeltem a klubhelyiségbe.

Mikor elmondtam barátnőimnek, hogy párbajozok ezzel a libával, a reakciók a következők voltak:
Most végre megmutathatod, hogy mire vagy képes – Kate.
Szólok a Tekergőknek. – Alice.
Hozok szurkolótábort – Lina.
Ügyes legyél, kiscsaj. – Vic.
Köszi, csajok! Csak a tanárok, ne tudjanak róla! – Én.

Pár óra múlva, arra eszméltem fel, hogy Kate ordít.

 
-Kedves griffendél! Ma este olyan párbajnak lehetünk szemtanúi, amilyennek még soha sem! Ma, a mi drága Lily Evans-ünk, és a Roxfort legnagyobb picsája, Bellatrix Black fognak párbajozni, 11-kor a bagolyháznál. Nos, ennyi lenne. Köszönöm, a figyelmet!

Elérkezett a 11 óra. A bagolyház előtt vártuk Trixyt, és kíséretét.
Megérkezett az én drága unokatestvérem, úgyhogy kezdhetjük. – ordította Black mikor, megérkeztek a mardisok.
Stupor! – Én.
Capitulatus! – Bella.
Protego!
Rictusempra!
Protego!
Bella repült 3 métert.
Crucio! – Bella.
Eltalált. Olyan, mintha késeket döftek volna belém.
 
Priori Incantatem! – Én.
Bellát eltalálja az átok-sorozatom, és a párbajnak vége.
- Hölgyeim és uraim! Nagy tapsot Lily Evansnek! – ordította Black.


Mi felmentünk a klubhelyiségbe, Bella meg a gyengélkedőre.
Nagy voltál Evans. – vigyorgott Sirius.
Köszi – tettem hasonlóképpen.
Eljössz velem randizni? – kérdezte Potter.
Nem.
Miért?
Mert egy egoista, felfújt hólyag vagy,aki mellesleg még gyerekes is. – mondtam, majd felvonultam a hálóba.
Fáradt vagyok, úgyhogy jóéjt kedves naplóm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése